Sider

fredag den 3. september 2010

why are you still here?

det er nu nogle dage siden min ex gjorde det helt forbi.. har prøvet at lade være med at tænke for meget på hende. Men det er stadig som om jeg aldrig helt kan få hende ud af hovedet. Ved godt at jeg egentlig burde hade hende på nogle punkter, og det gør jeg.. trust me. Men synes bare stadig jeg ser hende overalt.. Og i dag da jeg tågede på facebook, var jeg pludselig havnet inde på hendes profil. Ja, ved godt det er dumt. Det er bare en gammel vane tror jeg.
Nu sidder jeg lidt og tænker på om jeg ikke bare skulle slette hende som ven og glemme hende helt? ved bare ikke om jeg kommer til at fortryde det.
men nok om hende. Synes jeg whiner for meget -.-

men har tænkt på en ny idé. Eller det er i hvert fald nyt for mig. Hver dag lægger jeg et youtube-link op til en af de sange som jeg har gået og haft på hjernen. Tror jeg vil kalde det "Dagens Sang" - ved det lyder plat.. men hvorfor ikke? :P
så lad os bare starte med den første:

Nine Inch Nails - Only
http://www.youtube.com/watch?v=mDsqpeiTqg8

Ingen kommentarer:

Send en kommentar