Sider

torsdag den 2. september 2010

To chyd... or not to chyd...

det er ikke fordi jeg synes der er sket noget vildt spændende i dag.. Og ved egentlig heller ikke hvorfor jeg skriver. Men lidt randomness skal der sgu til engang imellem.

I dag har været en ganske normal dag, med den undtagelse at jeg sammen med Stine fra min klasse har fundet frem til hvordan man regner ens Chydness procent. Til dem der skulle være interesserede gør man således: man tager de sidste to cifre i ens mobilnummer (mine er 85) og dividere det med 100. og så ganger du så op med det år du er født.

85/100*93 = 79.05 <--- det er faktisk så chyd jeg er :P

og ellers har Stine og jeg også lagt ordet Chyd ind i alverdens kendte sætninger - det var sgu en sjov biologitime :P

og til de af jer som tænker "Hvad fanden er chyd", skal det siges at det er et af de ord som bare hænger ved når man har gået på Hammerum Efterskole. Det betyder ALT, men samtidig INTET! Så det er et dejlig ord man kan bruge til alt, og det passer ind i alle sætninger.

- Chyd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar