Sider

onsdag den 1. september 2010

It's been a while..

hold da op det er længe siden jeg sidst har skrevet herinde. Men der er sket en del siden sidst. Så hvorfor ikke bare tage det fra en ende af?

De sidste uger i min sommerferie har nok været nogle af de bedste dage i den ferie overhovedet. Chillede i 5 dage sammen med Laura, og så kom Cecilie lige forbi et par dage. Så det resulterede i at vi var 3 der sov inde på mit lille værelse. Men det var sgu hyggeligt! Men næste gang bliver det ikke hos mig - for mange regler :P

Og så startede man jo på Holstebro Gymnasium som HF'er. Havnede i verdens bedste klasse, med en masse spændende folk, som alle er så forskellige og awesome på hver deres måde. Troede kun at man skabte så stærke bånd på så kort tid når man gik på efterskole. Men der blev jeg overrasket! Det er helt vildt sådan et bånd jeg allerede har fået til en del af mine klassekammerater! (og tror også at vi allerede er ved at få vores første kærestepar :P). Men det er godt nok svært at komme i gang med lektierne igen.. men skal nok klare det! - jeg er jo trods alt Awesome ;)

Men så her i mandags (d 30.) skete der så noget jeg ikke lige havde forudset: Den eneste pige jeg nogensinde har været fuldstændig vil med, og elsket som en sindssyg, valgte at fortælle via sms at hun ikke kunne se mig mere, fordi hun havde fået følelser for en anden (og vi havde ellers lige aftalt at vi skulle være sammen igen d 10. - 12.). Det knuste mig. Havde seriøst gjort ALT for den pige! Og det ved jeg at jeg kan finde flere, der kan bekræfte! Men så kom jeg til at tænke på noget som Laura og Cecilie havde fortalt mig da de besøgte mig i ferien: "Fatter ikke at du gider at blive ved med at vente på hende! Du har gjort alt for hende, og hun har været sammen med en anden (sjovt nok er det den fyr der er skyld i at jeg ikke kan se hende mere). Du er nødt til at bare få hende væk og komme videre!" - ved ikke om det er 100% rigtigt citeret, men det er sådan jeg husker det. Og det viste sig jo også at de havde ret. Tak til jer begge!
- og den episode minder mig om et citat fra Barney Stinson, som de fleste nok kender fra tv-serien, How I Met Your Mother. "Awesomeness - When I get sad, I stop being sad, and be awesome instead!"

Savner alle de folk jeg omgik hver dag på Hammerum Efterskole. Tænker på jer hver dag! Glæder mig til d. 20.

untill next time!
- Jonas Wittstrøm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar