Sider

tirsdag den 17. januar 2012

hmm

Ved egentlig ikke hvad jeg skal skrive. Så dette bliver endnu et tomt og random indlæg.

Min mobil lader har bailet mig, så jeg er nødt til at låne strøm af en som bor på Skolehjemmet hver dag. Hvilket så betyder at jeg ikke er til at komme i kontakt med når der er weekend, fordi mobilen går død hen af lørdag eftermiddag. Awesome. Så regner med at bruge nogle af de penge jeg forhåbentlig får i fødselsdagsgave på en ny lader.

Skal øve med bandet i morgen. Det skulle vi egentlig også have gjort i dag, men eftersom Sofie har mistet en ven i et trafikuheld, synes vi det er bedre at hun bare får lidt tid til at blive "klar" igen. Og Benjamin havde planer med sin mor. Men føler selv en underlig trang til at samle guitaren op og være lidt kreativ, her i de sene timer.

Skal på café med min mor på fredag, for at fejre min fødselsdag (som er på lørdag). Det skal nok blive hyggeligt. Er begyndt at snakke meget bedre med hende igen. Så det er godt.

Fredag aften skal jeg så til koncert, hvor en jeg kender skal spille. Flere af mine venner kommer også, så det bliver rigtig fedt! Der er jo intet som at slutte sin sidste dag som 18-årig, med et brag af en Heavy Metal-koncert!

På lørdag har jeg fødselsdag, og der har jeg sjovt nok ingen planer. Det synes jeg er lidt underligt. Så det ender sgu nok bare med at jeg tager hjem til Kåre der.

Nå ja, er også blevet "smidt ud" af min roomie. Ikke fordi jeg har gjort noget galt, men fordi hun gerne vil have hendes kæreste til at flytte ind. Så nu er jeg på boligjagt igen igen igen.. Det er jo også kun tredje gang jeg skal flytte inden for et år. Er ærligt talt ved at være godt og grundig træt af det! Meeeeeeen sådan skal det jo åbenbart være. Fedt.

Tror sgu det var det. Hyg jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar