Sider

tirsdag den 17. januar 2012

hmm part 2 (<-- Kreativt, ikke?)

Kom lige i tanke om noget mere, som jeg åbenbart også lige syntes I skulle vide, af en eller anden underlig grund.

Har også igen nået det punkt i mit liv, hvor jeg gerne vil have en kæreste igen. Tror jeg. I hvert fald lige nu. Ved det ikke. Er meget forvirret.
Egentlig går jeg rundt med en meget blandet fornemmelse på det punkt. Den ene del af mig vil gerne, mens den anden del af mig løber skrigende bort, bare der er en antydning af noget seriøst i luften. De tre ord jeg frygter mest i verden er "jeg elsker dig". For hver gang jeg har sagt det, eller at det er blevet sagt til mig, er der gået under to måneder før jeg er blevet dumpet. Haha, tror sgu der hviler en eller anden forbandelse over mig.

Men hver gang jeg er sammen med et kærestepar, (og det er jeg tit. Bor teknisk set med et) så får jeg den følelse af at der virkelig er noget der mangler i mit liv. Savner følelsen af at der er en for mig, og at jeg også kan være der for hende. Savner følelsen af at savne hende når hun ikke er der, og at mærke glæden ved at hun er der. Savner en jeg kan fortælle ting til, og savner en at lytte til. You know.. all that crap.

Fuck hvor er jeg egentlig ynkelig lige nu. Haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar