Sider

søndag den 22. maj 2011

this is going to keep me awake all night!

Jeg har indtil i dag været en af de eneste danskere, som ikke har hørt noget af Dizzy Mizz Lizzy's musik. Den eneste sang jeg egentlig havde hørt fra dem var Silverflame. Så gik jeg på udflugt på Youtube og fandt ud af hvilken fejl det har været af mig.
Som den musikfreak jeg nu er, skal jeg da selvfølgelig lære at spille deres sange på guitar. Så hvorfor ikke bare tage den sværeste man kan finde? Sangen der hedder Waterline.



og her det som skal lære mig at spille den:
http://tabz.dk/se.php?id=1101&titel=ok

Jeg nægter at gå i seng, før jeg kan introen/omkvædet. Så der røg den nattesøvn. xD


Har ellers brugt hele dagen på at spille denne og var pænt stolt af mig selv:



men det kan være ligegyldigt nu! -.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar