Sider

søndag den 20. februar 2011

6-10

Jeg har ikke rigtig fået lagt noget ud siden onsdag, ganske enkelt fordi jeg ikke har været i nærheden af min computer.
Er lige kommet tilbage efter en fantastisk ferie, som blev afsluttet med fire dage sammen med Sara, som jeg har savnet utrolig meget, og som jeg allerede savner igen!
Men videre til udfordringerne:

6: "A song that reminds you of somewhere"
Sverigelejren! Coolest place on Earth! Og så var det der jeg mødte Sara!
Men denne sang blev også spillet utallige gange på Hammerum Efterskole. Og det var en af hovedårsagerne til at jeg begyndte at spille guitar. Brings back good memories



7: "A song that reminds you of a certain event"
Aftryk Festival 2010. Den fedeste dag/oplevelse i mit liv. Afsluttet med en koncert af The Blue Van. Perfekt!



8: "A song you know all the words to"
Jeg kan utrolig mange sangtekster. Virkelig. Og selvom jeg ved det lyder af helvedes til sker det tit at jeg kommer til at synge med til f.eks denne (Når jeg tror at jeg er alene i rummet, eller håber på at guitaren overdøver mig)



9: "A song you can dance to"
Jeg danser ALDRIG! Men det sker at jeg headbanger engang imellem og så kunne det meget vel være til dette mesterværk:



10: "A song that makes you fall asleep"
Der er meget forskelligt. Kan falde i søvn til stort set alt. I natten til i dag faldt jeg i søvn til Lamb of God - Redneck. Men jeg synes at Coldplay er utrolig afslappende og roligt at lytte til, så i får sgu lige en af deres dejlige numre:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar