Sider

lørdag den 8. januar 2011

Til dig Jonas

Nu hvor du har bedt mig om at lave om på dit design (og at det pt er grim, fordi jeg ikke kan tage mig sammen). Så tænkte jeg ligesom... heeeeeey.. cool.. jeg kan faktisk skrive i din blog..

Men hej Jonas.
jeg vil egentligt bare lige fortælle dig hvor lykkelig du gør mig. Jeg indrømmer at jeg er meget forelsket i dig og at det er længe siden jeg har følt sådan her. Du er en utrolig dejlig dreng og jeg elsker alt ved dig. Jeg er lykkelig så længe jeg er med dig. Også glæder jeg mig til d. 21 til at se dig igen. Da jeg savner dig rigtig meget. Du det dejligste man kan komme i nærheden af og jeg glæder mig til at lægge i dine arme igen. Og kysse dig..
Tror jeg stopper nu.. Du burde blogge noget oftere.. Love you <3

reklame til mig selv xD
http://dreamerbyheart.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar