Sider

fredag den 7. januar 2011

Armadillo

Jeg var så uheldig at misse den i TV i går aftes. Så derfor downloadede jeg filmen, og er netop lige blevet færdig med at se den.
Og hold kæft, en rørende film! Den giver et fantastisk indblik, de danske soldaters hverdag i Afghanistan, og alle de ting, som de er nødt til at gå igennem, for at opretholde fred. De de gør er fantastisk. Har virkelig så meget respekt for dem!
Godt nok, vil jeg også sige at jeg er overrasket over hvor glade de virkede efter de havde dræbt de 5 Talibanere. (undskyld til dem om ikke har set filmen). Godt nok var det selvforsvar og sådan, men ligefrem og juble efter at have slået en anden person ihjel? Mennesker er trods alt mennesker, lige meget hvad de gør eller har gjort. Men går ud fra at det bare var adrenalinen.
Men ellers en fantastisk film, som jeg kun kan anbefale alle andre til at se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar