Sider

mandag den 1. november 2010

To my twin.

Hey Sara. Håber virkelig du læser det her.

Ville egentlig bare fortælle dig, hvor glad jeg egentlig er for at have mødt dig, og hvor meget jeg savner dig i min hverdag. Du har altid været der for mig når jeg har været nede, og du skal også vide at jeg altid vil være her for dig.
Jeg undre mig tit over, hvordan det kan være at vi ikke er født i den samme familie, når vi er så ens på så mange måder.
Du er et af de dejligste mennesker der overhovedet findes på denne jord, og jeg er så fucking stolt over at kunne kalde mig din twin! Ved godt vi måske ikke skriver så meget sammen til hverdag, men alligevel er det som om vi stadig har kontakt på et andet plan. Da du skrev inde på facebook at du snart havde fødselsdag, og at du ville bruge dine penge på at besøge mig, blev jeg så glad.

Er virkelig ked af at jeg ikke kan være med på sverige-lejren igen til næste år, men de to gange jeg har fået lov til at være der sammen med dig har været uforglemmelige!

elsker dig, min dejlige twin!<3

1 kommentar:

  1. Hej Jonas..

    Du forstår da bare at få mig til at smile Du er fandeme det mest fantastiske. Jeg besøger dig meget snart, fordi det her savn er ikke til at holde ud.
    Du burde have været født i min familie, eller jeg i din. Fordi vi to vi hører bare sammen som bror og søster..

    Og jeg er virkelig ked af du ikke skal med igen til sommer. Du det bedste der er sket i de sidste 2 der har været..

    Jeg elsker også dig min twin <3

    SvarSlet