Sider

torsdag den 4. november 2010

24-25

24: "hvad end du har lyst til"
kender i det at man har en masse at sige eller skrive, og når man så bliver bedt om det så er der intet? Den sorte klap er simpelthen gået ned.
Jo, jeg kunne jo skrive om, hvordan jeg slet ikke kan finde ud af mig selv overhovedet for tiden. Det ene øjeblik er jeg helt vild glad og har masser af selvtillid, og lige pludselig kan det bare vende om. Jeg ved aldrig hvad jeg selv vil, og når jeg endelig får taget mig sammen til at lave mine lektier, ved jeg ikke hvordan fanden jeg skal bære mig ad. Jeg er alt for nem at distrahere. Jeg bilder mig selv ind at jeg vil have en kæreste, men tror inderst inde at jeg har alt for svært ved at binde mig. Men derfor render jeg stadig rundt og leder efter en pige som jeg tror jeg kan binde mig til. Skal til 18års fødselsdag på lørdag, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Jeg føler at jeg lige nu bare sidder og skriver en masse random shit, som egentlig ikke giver mening, eller har nogen sammenhæng. Jeg er begyndt at læse Da Vinci Mysteriet. Jeg savner nogen at holde om. Når jeg ser folk kysse eller holde om hinanden på film bliver jeg irriteret. Ikke fordi det er træls at se på, men fordi det minder mig om hvor meget jeg selv savner at sidde i samme situation. Sidst jeg var hjemme hos Sebastian (som jeg skal til fødselsdag hos på fredag) sagde han at Dorte (min sidste ex) havde smadret mig fuldstændig. Er ked af at indrømme det, men tror desværre han har ret. Helt seriøst! Der er gået over 3 måneder, og jeg er stadig ikke ovre hende! Tror jeg går videre, før det her bliver alt for underligt at læse.

25: "Hvad har du i din taske"
Tror bare jeg vælger at skrive om min dejlige skoletaske.
Den indeholder bøger, penalhus og en helvedes masse usorterede, løse papirark, som jeg er for doven til at få styr på. Må tage mig mere sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar