Sider

torsdag den 7. oktober 2010

YEAH!!

som jeg også skrev i går skulle jeg snakke med en lærer i dag vedrørende musicalen. AND I'M IN!!! so awesome!!! Så nu glæder jeg mig bare til på tirsdag, hvor vi begynder at øve :D

og så for lidt siden faldt jeg over en 30 dages blog challenge, og jeg valgte at prøve de.
 
 Dag 1: "Et billede taget af dig for nylig og op til 5 forskellige facts om dig selv"

                                   billedet er af Stine og jeg. Det er taget på klassens hyttetur.

1. Jeg spiller guitar og bas, men mest guitar. Har gjort det i lidt over et år nu.
2. Min musiksmag spreder sig fra Death Metal til Indie Rock.
3. Jeg skal til 18års fødselsdag hos min bedste ven fra i morgen til på lørdag
4. Mine 2 største drømme er at at spille i et virkelig fedt band, og bo i Sydney, Australien.
5. Jeg ville ønske jeg ikke var så doven. But I can't help it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar