Sider

onsdag den 6. oktober 2010

Good times

Jeg synes egentlig det hele går som det skal for tiden. Har genoprettet kontakt med nogle gamle venner. Og i går tilbragte jeg en halvanden time i byen med mit crush efter skoletid, kun ødelagt af hendes date, der kom og samlede hende op. Men i dag blev det hele lige en tand bedre igen! Overhørte en samtale mellem hende og nogle andre fra klassen, hvor hun sagde at hun havde "droppet" ham fyren, og at de ikke skulle være mere end venner. Måske kommer min chance snart?

Gik glip af audition til bandet til årets musical på skolen, men får måske en ekstra chance i morgen, hvor jeg skal mødes med læreren som står for det i spisepausen. Så hvis det så viser sig at der stadig er plads i bandet, kan det jo faktisk ikke blive bedre! krydser fingre! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar