Sider

tirsdag den 7. september 2010

A trip with the class, with a hint of awesomeness, please!

Så, er jeg lige kommet tilbage fra en mega awesome hyttetur sammen med verdens bedste HF-klasse, 1.p. Og som altid har det været genialt at tilbringe tid sammen med de mennesker! Så der blev spillet en masse fodbold, frisbee og guitar. Og så blev der ellers bare chillet med en film og hyggesnak i krogene om aftenen. Og jeg tror - uden at prale - at jeg har lavet mit bedste stykke musik indtil videre! Så genialt, det man får ud af at sidde og spille en masse random shit med en på en guitar!

Hvad der var mindre fedt var at jeg formåede at træde på et eller andet sygt noget, som stak op af jorden og smadrede min sko og strømpe, og samtidig gav mig et mega sår på foden! Så havde lidt svært ved at gå til sidst. men ellers var det en genial tur.

Dagens sang er Nirvana med You Know You're Right. Hørte den i bussen på vej hjem, og kan slet ikke få den ud af hovedet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar