Sider

fredag den 31. august 2012

Godmorgen!

Har kun fået ca 90 minutters søvn i nat, så er ret smadret. Men det er egentlig meget okay.
Har været ovre hos min kære nabo. Tog derover kl 22:30 i går aftes for at se film. Og det var egentlig meningen at jeg skulle gå hjem, når den var færdig, men klokken blev alligevel 3:00 før jeg var hjemme. Og ikke engang 5 minutter efter jeg var trådt ind af min dør, skriver hun igen og spørger om jeg ikke bare vil sove hos hende. Bare for selskabs skyld. Det siger man jo ikke nej til.
Blev sparket ud af døren, her for 10 minutter siden, da hun skulle på arbejde. Men det er også meget fint. Så kan jeg jo også nå at gøre mig klar til skole.


Det jeg prøver at sige er, at jeg har haft en hyggelig aften, og er ret sikker på at i dag også bliver meget okay. :)

God dag til jer! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar