Sider

søndag den 24. juni 2012

hahaha

er ved at falde sammen af grin lige nu! 
Jeg sidder inde på en side der hedder faceup.dk (en slags facebook, for nedern folk som mig, og som ikke har andet at give sig til). Og der kan man så se, hvem der har været inde og se på ens profil. Og der fik jeg så lige besøg en en pige, som jeg egentlig synes så meget sød ud. Så jeg skrev til hende, for at se om hun ville skrive lidt. Og dette er svaret jeg får.

"Nej tak. Du er nok ikke så meget min type.. af udseendet."

Det var præcis de ord der blev brugt. 
Der gik lige lidt, før det egentlig gik op for mig, hvad hun havde skrevet. Men derefter flækkede jeg af grin.

Er verden virkelig nået til det punkt at man ikke kan skrive med andre, på grund af at man ikke kan lide den måde de ser ud? 
Det er både komisk og tragisk på samme tid! 

Men i må hygge jer derude! :)

1 kommentar:

  1. Mennesker er nogle underlige, underlige!! væsner. græder lidt over hvor tragiske værdier nogle har.
    Men yes. Jeg er evigt fan af dig min ven!

    SvarSlet