Sider

søndag den 29. april 2012

Moving out.. once again..

Så skal jeg flytte igen, for kun tredje gang, siden februar sidste år.

For at være ærlig er jeg ved at være godt og grundig træt af det.
Men alligevel ser jeg frem til at flytte ind i min nye "crib", som for første gang vil være min helt egen. Ser meget frem til at bo alene, faktisk. For har erfaret at jeg ikke fungerer særlig godt, når jeg bor med andre mennesker. Bliver vel bare for hurtigt træt af at der altid er nogen. At man næsten aldrig er alene.

Og så bliver det også meget bedre, økonomisk set. Lige nu betaler jeg 2500, pr måned, for at bo på et lille værelse på max 7 m2. Og det er jo ikke helt pengene værd, vel?
I min nye lejlighed får jeg et okay stort værelse med eget bad og køkken. Og ingen irriterende roomie/gal udlejer, som stikker næsen i alle ens ting, og skal blande sig i alt. Det bliver rart med noget ro.
Jeg skal kun give 2292 pr måned, og det er inklusiv vand/varme, og stor tv-pakke. Internet skal jeg dog selv sørge for. Men det er bestilt, så det skulle gerne være der inden ugen er omme.

Håber i alle har haft en god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar