Sider

mandag den 9. april 2012

hey hey hey!

Så er jeg tilbage igen, efter endnu en laaaaaaaang periode uden blogger.

Jeg er igen igen igen kommet med i et nyt band. Men denne gang virker det sgu seriøst. Der var et par ambitiøse drenge, som manglede noget bas på deres sange, og så måtte jeg jo lige træde i karakter og hjælpe staklerne lidt. Så vil jeg da også lige gøre lidt reklame for bandet, som et noget rock/metal, med masser af distortion osv. Meget talentfulde faktisk. Så gå da lige ind på facebook og synes godt om! http://www.facebook.com/zaviorofficial

Ellers har jeg ikke så meget at sige.

Selvfølgelig udover at jeg er begyndt at gå til psykolog pga min depression. Og kan sgu kun sige at det er et gigantisk spild af tid og kræfter. Føler faktisk at jeg får det værre hver gang jeg har snakket med hende. Men igen.. det er en som er betalt af skolen, så derfor er det gratis for mig.

Jeg skal også være ude af min "lejlighed" den 1. maj, og har stadig ikke fundet et nyt sted. Så er ved at blive sindssyg, fordi det er så pissehamrende irriterende, at der ikke er nogle steder i nærheden, hvor man kan have et værelse, uden at skulle dele køkken og bad med 3 andre. Så det går mig meget på for tiden.

Så der fik I da også lige jeres daglige portion af ubrugelig indsigt i mit kedelige liv. High five for det!

- Untill next time..

1 kommentar:

  1. Det er ikke helt ubrugeligt vel! det holder mig opdateret om dit liv min søde! GLÆÆDER mig til i kommer d. 4! dig og sofie altså! BYE

    SvarSlet