Sider

mandag den 30. januar 2012

Fra Gensyn Til Bøjle

I lørdags var jeg til Gammel Elevfest for min efterskole. Det var virkelig rart at se dem alle igen. Eller i hvert fald dem jeg havde, og stadig har et godt forhold til. Før og efter festen, var jeg sammen med min "kone", Cecilie og en der hedder Tina, som alle er fra efterskolen. Det var nu meget hyggeligt at få snakket med dem igen. Virkelig søde og dejlige personer allesammen.
Fik dog ingen søvn den nat, selvom vi allerede var tilbage igen ved 1-tiden. Så jeg lå og spillede Wordfeud på min mobil og lyttede til Cecilies tunge og rolige vejrtrækning, indtil min mobil ringede, ca kl 8.40 for at fortælle mig at jeg havde fået et lift hjem. 
Fik morgenmad på McDonalds den dag.. hæhæhæ.. 

Da jeg så var kommet hjem og i bad, ringede min mobil så igen. Denne gang var det Kåre som kedede sig, så han kom og hentede mig. Vi lagde os så først til at sove ved 5-tiden, og vågnede så ved at hans mor stod og råbte af os kl 10 om hvorfor vi ikke var i skole. Shit happens..

Da klokken så blev 12 kørte vi mod Herning, så jeg kunne være ved tandlægen kl 13. Og nu sidder jeg så her, en to og en halv time senere med metal i hele kæften og en hovedpine, der langsomt kommer snigende.

Skal ind og have sat resten af bøjlen på på næste tirsdag. Awesome.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar