Sider

mandag den 21. november 2011

High five?

Jeg har lige fået et opkald fra et band her i byen som mangler en ekstra mand. Det er jo for awesome! For synes ligesom at de andre projekter jeg har startet ikke rigtig er blevet til noget, så det er fedt nok at bare kunne joine et band, som allerede kører rundt og spiller. Bliver hentet på fredag af (tror nok det er) forsangeren for bandet, og så kører vi ud til deres øvelokale, hvor jeg skal møde resten af bandet. Glæder mig pænt meget lige nu!

Og så er jeg åbenbart også ved at starte en "Guitar-skole"(????), fordi der er et par stykker fra klassen, som har en guitar, men som ikke rigtig kan spille på den. Så det synes de så at jeg skal hjælpe med at lære dem. Ville det være ondt, hvis jeg krævede penge for det? (muhahahaha)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar