Sider

mandag den 16. maj 2011

Så blev man klippet

Efter utallige opfordringer fra min mor, min mor, min mor og min mor, besluttede jeg mig "langt om længe" for at tage til frisøren og blive klippet.

Jeg gik rund i byen, for at sammenligne priser, for at finde det billigste sted. Og heldig som jeg var, så fandt jeg et sted kun ca. 200-300 meter fra hvor jeg bor, hvor de ikke skal have mere end 140 kroner for en klipning. Så jeg gik derind, og fandt hurtigt ud af at det ikke var danskere der kørte stedet. Ikke at det spiller nogen rolle som sådan, men synes lige det skulle med.
Der var to, foruden ham der sad i stolen og blev klippet, før mig. Så jeg satte mig ned, tændte for min ipod, og læste sportssektionen i Ekstra Bladet.
Da det så "endelig" blev min tur er der så åbentbart "vagtskifte" eller noget, for i samme øjeblik jeg sætter mig i stolen, træder en utrolig køn pige ud fra baglokalet, som skal klippe mig. (ikke for at lyde som en drengerøv eller noget, men WOW).
Det viser sig at hun ikke kan tale dansk, fordi hun kommer fra Armenien og kun har været her i Danmark i to måneder. Så jeg prøver forsigtigt at tale engelsk til hende, og det kunne hun tale rimelig godt. Hun viser sig også at være en utrolig sød og charmerende pige. Lidt genert, men det er vi jo alle sammen.
Tiden gik utrolig hurtigt, og inden jeg vidste af det var mit hår blevet 3-4 centimeter kortere, og jeg stod og skulle til at betale.
Men mon ikke jeg snart skal der forbi igen? Måske er de langhårede dage ovre for mig? xD

Kæft hvor lød det klamt det sidste der. I det hele taget bare et klamt indlæg. Men det er min blog så jeg kan skrive hvad jeg vil. Og jeg er i godt humør lige nu, det kan egentlig være ligemeget hvor klam jeg lyder, for der er jo heller ingen der tvinger jer (hæhæ.. taler som om jeg har mange læsere) til at læse det.

- So long

Ingen kommentarer:

Send en kommentar