Sider

lørdag den 30. april 2011

Jeg er deprimeret?

Efter at folk fortsat bliver ved med at spørge mig om jeg har en depression osv, har jeg nu valgt at tage en test inde på nettet på http://www.k3.dk/tests/depress/dep_test.htm.
Jeg ved godt at der er grænser for hvor præcis en test på nettet kan være, men det resultat jeg fik skræmmer mig stadig sindssygt!
Og til de der sikkert tænker at jeg bare svarede "ja" til alle spørgsmål, fordi jeg VILLE(??) have en depression vil jeg bare sige at jeg har været 110% ærlig i denne test, netop fordi jeg håber at det ikke passer!

Men ja. Da jeg havde svaret på alle spørgsmålene, fik jeg dette resultat:


Og nu sidder jeg bare og tænker "fuck.. det her passer bare ikke!!"

1 kommentar:

  1. Et ofte tegn på depression er benægtelse og snæversyn.

    SvarSlet