Sider

mandag den 7. marts 2011

Resten af song challenge..

Magter det ikke rigtig mere.. Så her kommer det sidste :)

22: "A song you listen yo when you're sad"


23: "A song you want to play at your wedding"
Ved det virkelig ikke! Og som det ser ud lige nu skal jeg slet ikke giftes.. Så den springer jeg over

24: "A song you want to play at your funeral"
Bare for at tage pis på folk, synes jeg det skal være denne. For ærlig talt har jeg aldrig tænkt over det..


25: "A song that makes you laugh"
It's my dick in a box!


26: "A song you can play on an instrument"
Har snart spillet guitar i to år, så der er lidt... Men lige for tiden bruger jeg meget tid på denne. Ved godt at kvaliteten er lidt lort, men kunne ikke finde nogen bedre versioner??


27: "A song you wish you could play"
Der er mange.. Men lige nu er jeg meget glad for denne:


28: "A song that makes you feel guilty"
Ved ikke hvad fanden jeg svare til det.. Så her får i noget Nine Inch Nails


29: "A song from your childhood"
Det her vil måske lyde underligt.. men når jeg tænker tilbage på hvad jeg hørte da jeg var mindre kan jeg kun komme i tanke om denne:


30: "Your favorite song at this time last year"
Den er meget svær, for jeg har stort set kun hørt det samme musik de seneste 2-3 år. Men i får endnu en fra Linkin Park

Ingen kommentarer:

Send en kommentar