Sider

onsdag den 2. marts 2011

OMG!!

Så sad man her i går aftes og chillede med Kåre, mens man sad med Sara på skype og havde det pisse hyggeligt. Men så kommer udlejeren ligepludselig brasende og spørger om vi ryger tjald??!?!? Hvad fanden sker der for det?? Jeg ryger ikke engang cigraretter! Og kunne aldrig i mit liv finde på at røre noget, der bare mindede om stoffer! Så nu sidder jeg og er bange for at blive smidt ud pga falsk anklage. Knapt så fedt.

Men i går var det den 1. marts. Med andre ord: 2 månedersdag med Sara. Det er lidt svært at forstå at tiden går så hurtigt, og at hun allerede har været min i 2 måneder. Det har været en fantastisk tid, og ser frem til at 2 måneder bliver til flere. Den pige gør mig glad. Eller nej, hun gør mig lykkelig!

Elsker dig <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar