Sider

torsdag den 24. februar 2011

Jeg prøver

Jeg vil nu prøve at beskrive med ord hvor meget Sara betyder for mig. Og det er sgu ikke let, for der er virkelig ingen ord der helt kan beskrive det. Men prøver.

Jeg render rundt og kigger på min mobil hver 2. minut, fordi jeg bare håber på at hun har skrevet. Det ender ofte med at jeg selv skriver. Ikke fordi jeg har noget specielt at skrive, men fordi jeg bare har brug for at være i kontakt med den pige.
Når vi er sammen forsvinder hele verdenen, som om vi er de eneste folk der er her.
Selvom vi kun har kendt hinanden i 2 år og været kærester i snart 2 måneder, har jeg aldrig nogensinde følt de følelser som jeg føler for hende.
Når jeg ringer til hende over mobil eller skype, er det umuligt for mig at lægge på igen, fordi hun bare er så dejlig at snakke med. Og på skype er det 100 gange sværere, fordi jeg også kan se hendes smukke ansigt, som er i stand til at vise verdens smukkeste smil. Bare det at se hende smile gør mig glad. Og så er det sgu ligemeget hvor trist eller sur jeg var før.
Der er meget mere, men hvis jeg ikke går nu smutter bussen sgu fra mig!
Så vil bare kort afslutte med at sige: Sara, jeg elsker dig. Du er alt for mig.

You complete me <3

1 kommentar: