Sider

mandag den 10. januar 2011

okay, here's the plan..

Har besluttet mig for at droppe ud af gymnasiet (eller HF er det jo egentlig.. men det er stort set det samme, og er i samme bygning). Har bare simpelthen bare fundet ud af at det var for dumt af mig at starte.. havde ikke læst ordenligt på det før jeg meldte mig til. Og hvis jeg vidste at jeg skulle op i ALLE fag, havde jeg heller aldrig valgt HF. Og så laver jeg ingen af mine lektier. Ikke fordi jeg ikke vil, men simpelthen fordi jeg bare ikke kan tage mig sammen. Er direkte TRÆT af skole. Så planen er den, at efter jeg er blevet 18 den 21. januar, vil jeg gå ned til min studievejleder og spørge om hjælp (Og de gamle kan ikke gøre noget ved det, når jeg først er blevet 18, så det er også lidt derfor jeg venter). Og når det så lykkedes for mig, vil jeg arbejde fuldtid et eller andet sted, som jeg håber jeg snart finder, for til sidst at få råd til en lille lejlighed i Horsens eller Århus området. Og efter at have arbejdet i et års tid eller to, vil jeg søge ind på et nyt gymnasium, hvor jeg vil vælge en "normal" gymnasieuddannelse, og se om det går bedre end gjorde her.

Dumt? Måske. Men det er bedre at vente og gøre det ordenligt, i stedet for bare at køre død, som det er sket nu. Skulle have ventet til at starte med.

- Jonas

__________________________________________________________________________________-

SARA, KOM HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!

1 kommentar:

  1. Håber du finder ud af det hele skat <3. Vil støtte dig i hvert et valg du tager! :-)

    Tager hjem i morgen, er i DK i morgen nat <3

    SvarSlet