Sider

onsdag den 5. januar 2011

Hende der Sara...?

... Hun er sgu en dejlig tøs! Men hun er bare så flabet, at hun er taget på efterskole, i stedet for at blive her hos mig! Har ikke lavet andet end at tænke på hende siden hun tog hjem den 1. Januar, efter den mest fantastiske nytårsaften nogensinde! Jeg har aldrig følt mig så glad, som jeg gør i øjeblikket, fordi hun er min! Har fødselsdag her den 21. og hvis hun kommer der, som hun har sagt, ville det også blive den bedste fødselsdag nogensinde! Går rundt og niver mig selv i armen hele tiden, fordi det ofte virker for godt til at være sandt. Men det ER ikke bare en drøm. Og det bedste ved det hele er at hun er  min!

<3

1 kommentar:

  1. Se Jonas, nu græder jeg!
    Undskyld at jeg forlod dig men hvis det stod til mig ville jeg ligge i dine arme hele døgnet rundt. Men det kan jeg ikke.. lorte skole og lorte afstand! <3
    nytårsaften var den bedste aften i uendeligheder, du virkelig det dejligste! Også du endda også min <3
    Den kærlighed du giver mig er alles drøm, men kun min virkelighed! Og jeg er så lykkelig med dig, det skal du vide! <3

    SvarSlet