Sider

fredag den 12. november 2010

5 years later...

strømstikket til min bærbar er gået i stykker, så kommer til at blogge "hemmeligt" fra den stationære i stuen når jeg kan komme til det, indtil jeg får fikset det strømstik på en eller anden måde.

30: "hvor er du om 5 år?"

Ja, hvis det går efter planen (og det gør det da) går jeg på musikkonservatoriet i Århus og forfølger min drøm om at blive musiker. Forhåbentlig har jeg fået samlet et fedt band med de samme ambitioner som mig selv. Render rundt og spiller alle mulig forskellige steder. Og hvis jeg er lidt heldig, har jeg også fået styr på min sangstemme, selvom det nok kommer til at kræve rimelig meget arbejde. Hvis jeg er heldig, har jeg fundet en sød og dejlig pige som jeg kan dele det hele med.
Og det bedste er at det ikke er usandsynligt. Er begyndt at snakke med nogle folk fra DTA (Dansk Talentakademi) om at jeg måske skal til optagelsesprøve til MGK (musikalsk grundkursus), som tager 3 år og giver direkte adgang til musikkonservatoriet. Det bliver godt!

ser frem til de næste år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar