Sider

tirsdag den 12. oktober 2010

Practice makes perfect

Ja, så blev det endelig tirsdag og jeg fik set og øvet med de andre fra musicalbandet. Og hold da kæft hvor var det fedt! Det er meget sværere end jeg troede, og var derfor helt lost til at begynde med. Det er flere niveauer over det jeg plejer at spille. Så det betyder at jeg ikke skal lave andet end at øve det næste lange stykke tid! Det er fedt at have noget at lave!

Udfordring 4: "Et billede du har taget"
Ja, det er da noget af en udfordring, for jeg er ikke ligefrem en der tager specielt mange billeder. Men synes nu alligevel ikke i skal snydes.
Billedet er taget på den første telttur sammen med Hammerum Efterskole. Billedet er af Sebastian (også kaldet "Pingo") og han var min bedste ven på efterskolen, og er det stadig. Faktisk skal jeg hjem og besøge ham her i efterårsferien. Det bliver godt!! Glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar