Sider

onsdag den 20. oktober 2010

I Miss It...

Sidder nu alene i mørket i det der bliver kaldt "mit" værelse, hos Sebastian. Ham og Nadia, ligger og sover ved siden af. Men de sidste to dage sammen med dem har fået mig til at tænke på hvor meget jeg egentlig savner at have en kæreste. På en måde synes jeg det er underligt, for har også problemer med at binde mig. Men når jeg så endelig finder en som jeg kan binde mig til i mere end to uger, ender det altid med at trunten finder en anden, eller bare bliver træt af mig, hvorefter jeg så går igennem en virkelig mørk og desperat fase. Det 6-7 måneders tid har været sådan en fase. Min sidste kæreste, som jeg også har nævnt et par gange, slog egentlig op med mig første gang for ca. 7 måneder siden. Men har ikke været i stand til at give slip, fordi jeg havde formået at bilde mig selv ind at hun var den perfekte pige. Jeg to fejl. Men alligevel blev jeg ved med at bilde mig selv ind at det nok skulle køre igen. Det gjorde det ikke. Og resten af historien kender i vel efterhånden snart?

Og nu sidder jeg her og har en indre diskussion med mig selv, om jeg skal prøve at finde en ny pige, eller om det er bedst at vente lidt endnu. Men hælder nok mest til at jeg skal prøve at finde en ny. Det bliver bare svært. For er kræsen på en virkelig underlig og uforklarlig måde. Har egentlig ikke nogen bestemte typer (men dog har jeg da set mig selv lidt lun på en del rødhårede piger?). Men det har intet med udseende at gøre (jaja, ved godt alle siger det, bare for at score ekstra point, men det ER virkelig sådan, i mit tilfælde). Og hun behøver heller ikke at have nogle bestemte interesser, musiksmag eller lign. (selvom det nok scorer lidt points, hvis man ikke HADER min musiksmag :P). Ved godt selv hvor dumt det her lyder, men det er lidt ligesom X-factor, som alle folk er så glade for af en eller anden grund; Enten er det der, ellers så er det der ikke.

Ved godt at jeg også har skrevet om en fra min klasse, som jeg var lidt lun på. Hun er da en sød pige, uden tvivl. Men tror lidt det bare var desperationen, der talte der.

Ligger blog-challenge fra de sidste 2-3 dage ud i morgen aften.

3 kommentarer:

  1. Lå med de samme tanker her i går faktisk! JONAS lad os tage på scoretogt sammen. Du finder en sød pige og jeg finder en sød fyr! gid det var så let!!! Men, jaja. Synes det er en god idé - endnu en af mine gode ideer q:

    SvarSlet
  2. ja! Er du kommet hjem igen? .. eller nej, vent, skriver lige på mobilen her senere. :D

    SvarSlet