Sider

søndag den 31. oktober 2010

D'oh!

Kender i det at man har skrevet helt vild godt med en eller anden trunte på facebook over længere tid. Man giver hende sit nummer. Kort tid efter aftaler man at mødes og overnatte hos hende i weekenden. Når tiden endelig så er kommet til at man skal møde hende, viser det sig at være en kæmpe skuffelse. Og det ender med at man tager den tidlige bus hjem, dagen efter, bare for at slippe væk fra pigen igen hurtigst muligt. Men ikke engang det hjælper, når hun stadig har ens mobilnummer, og tilsyneladende er blevet helt vild med en i løbet af få dage.
Nogle gange hader jeg mig selv for at være så desperat.

Præcis sådan har min weekend været. Jeg aner ikke hvad der skete, men hun var i hvert fald ikke den person som hun udgav sig for at være, og nu hænger jeg på hende, fordi jeg ikke har haft nosserne til at sige fra, mens legen var god. Og nu tror hun jo selvfølgelig at der er alt muligt imellem os. Må tage mig mere sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar