Sider

søndag den 10. oktober 2010

Congrats

Har været til 18-års fødselsdag hos min bedste ven i weekenden. Det var sgu rimelig fedt. Men har fundet ud af at jeg stadig ikke er den store fan af alkohol. Traumer fra introfesten og den efterfølgende poker-aften med drengene. Men har jeg det stadig meget fint med. Ser ikke pointen i at drikke sig stiv, bare fordi man kan.
Men det var mega nice at se mine to bedste venner igen. Og ville ønske at vi havde mere tid. Men der kommer vel også en anden gang om ikke så længe?


Spørgsmål 2: "Hvad er meningen med dit blognavn?"

Ja, det var en af de svære. Men alligevel ikke helt. For som I nok ved, er jeg en stor fan af musik, samtidig med at jeg spiller guitar. Og Drop D er en bestemt form man kan stemme sin guitar eller bas i. Det er ofte brugt i lidt tungere musik, som rock og metal. Det giver også en mørkere lyd.
Så kort fortalt: Min musiksmag og  min personlighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar