Sider

fredag den 17. september 2010

I don't know why.

I kender det sikkert alle sammen alt for godt; I sidder alene på jeres værelse en fredag aften og stener facebook eller laver et eller andet i jeres helt eget lille univers.
I mit tilfælde ligger jeg og ser den dejlige tv-serie, LOST. og lige nu har en af mine veninder lokket mig på msn, selvom jeg egentlig ikke har lyst til at snakke/skrive med nogen. Ja, så kan man sku snakke om dobbelmorale, for jeg sidder alligevel og blogger? Men ja, sådan skal det vel være?
Og jeg ved virkelig ikke hvorfor, men af en eller anden grund føler jeg mig mega deprimeret. Men jeg ved ikke hvorfor. Og det gør det kun endnu værre!
Cecilie siger også at hun vil snakke med mig om noget, og hun har ringet flere gange. Og uden pis, har virkelig ikke set det, før det var for sent. Så sidder også med lidt dårlig samvittighed, fordi jeg er så dårlig til at tage min mobil. Men det må vel også bare betyde at jeg måske ikke er sådan en god ven som alle tror.

Og jeg synes egentlig også at det er sjovt at jeg ligger her og skriver alt det her, når der tilsyneladende ikke er nogen der gider at bruge tid til på at læse det alligevel? Men hva fa'en. Ud skal det jo på en eller anden måde.

Tror hellere jeg må stoppe med at skrive mere i dag, før jeg får alt for ondt af mig selv. see ya.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar