Sider

lørdag den 29. maj 2010

Today is...

så er det i dag.
jeg sidder inde på det som er mit værelse endnu. der er helt tomt, med undtagelse af min seng. Det er i dag vi skal flytte til Grønbjerg, som ligger 30 km fra her hvor jeg bor nu og LAAAAAAAANGT væk fra alle andre mennesker.
prøv lige at spørg mig om jeg gider!!?

lige nu har jeg det lidt lige som mit værelse: Tomt. Har egentlig ikke haft nogen rigtig optur siden sidste torsdag, hvor jeg var til Aftryk. Og siden da har det hele bare gået galt. render konstant rundt og ser depressiv ud, og folk spørger mig hvad der er galt. men de ved det allerede godt. har fortalt alle mine venner at jeg flyter 30 km væk fra den eneste by jeg nogensinde har følt mig rigtig hjemme, Holstebro.
før boede jeg 15 km væk fra min bedste ven, og nu.. ja, nu kommer jeg til at bo 45 KM FRA MIN BEDSTE VEN!! Hvad er det for en syg verden jeg lever i?!

og mange undre sig, og spørger mig hvorfor vi flytter. og til det kan jeg kun sige sandheden: Det hele er fordi min mors kæreste (som hun har kommet sammen med i ca 6 mdr) har en syg evne til at manipulere med folk, og få dem til at rette sig efter hans syge verden og principper. Men ikke mig! Har fandme luret den gamle nar!
Så han har på en eller anden måde fået bildt min mor ind, at alle bare holder øje med hende og ser hvad hun gør ligemeget hvor og hvornår. Så hun er blevet lidt småparanoid, og det eneste der åbenbart hjælper er at flytte til den lille lorteby!
og det skal da også lige nævnes at Grønbjerg er den by, hvor HAN kommer fra!

og det der gør det hele allermest besværligt, sådan praktisk, er at jeg skal på HF på Holstebro Gymnasium efter sommerferien. så det vil sige 30 km bustur kl lort om morgenen og 30 km bustur om eftermiddagen, hvor man er mega træt!
det var meget nemmere før, da jeg kunne gå dertil på 5-6 minutter!!

ved ikke hvorfor jeg skrev det her, men skulle bare ud med det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar